FIFA12 [Inter]

Jag vann trippeln eller snarare dubbeln + supercupen. Jag vann med andra ord
ligan, Italienska cupen och Italienska supercupen.
 
I ligan gick det bättre än vad jag trodde faktiskt. Jag fick 112 poäng av 114.
Jag vann 37 matcher och spelade oavgjord i en match som var borta mot Palermo i en
galen tillställning och den slutade 3-3.
 
Min startelva är riktigt bra och det är tack vare att jag sålde Wesley Sneijder i januarifönstret.
Real Madrid budade på honom och jag skeppa över honom helt enkelt eftersom kaptenen
ville säljas kosntigt nog.
 
Startelvan:4-1-2-1-2 (2)
 
Målvakt: Handanovic (79)
 
Backar:  Walker (79), Hummels (85), Rannocchia (82) & Alvaro Pereira (81)

Defensiv mitt: Guarín (83)

Centrala mitt: Moutinho (85) & Milner (84)

Offensiv mitt: Dzagoev (81)

Anfallare: Hulk (86) & Welliton (87)


Bänk:  Jonathan (77), Otamendi (82), Taiwo (80), Gargano (79), Alvarez (80
Gyan (83) & Moussa Sow (84).
 
Jag ska köpa in Lloris eller Neuer i mål, sedan Ramos som högerback och förmodligen Piqué.
Jag ska handla in talanger också, för att jag ska sälja bort en del äldre spelare också. Jag
tror det går riktigt bra i CL med det här laget nästa säsong.
 
Sedan har jag hållit på med scouter nu och har ett ungdomslag på uppgång. Tänkte
testa och föda egna talanger och vara Inter länge som fan. Jag har inte använt mig av
scoutningen så mycket på FIFA12 och därför kör jag det nu.
 
Håll utkik !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0