FIFA12 [Huddersfield Town]

Jag är för tillfället inne på min andra säsong, men jag har spelat klart säsongen och därfför
skriver jag nu eftersom det blir statistik om hur det har gått denna säsongen med
Huddersfield Town i Championship och övriga cuper.
 
Jag vann allt jag kunde vinna. Community Shield mot Chelsea, Ligacupen, FA-cupen, Europe League och
Championship. Jag är helt såld på det här och förstår knappt själv hur jag lyckades eftersom
jag roterade elva hela tiden och det ska inte gå, men men tur att man är så bra med formationer,
taktiker och känsla på vad man köper för spelare.
 
Startelvan och Formationen:4-1-2-1-2 (2)

Målvakt: Smithies (81) (kapten)
 
Backar: Kyle Naughton (75), Evans (78), Henrique (80) & Taiwo (81)
 
Defensiv mitt: Kaboré (80)
 
Centrala mittfältare: Alan Patrick (79) & Tom Cleverley (79)
 
Offensiv mitt: Alex Oxlade-Chamberlain (80)
 
Anfallare: Mame Biram Doiuf (79) & Moussa Sow (86)
 
Bänk: Ritchie de Laet (76), Khumalo (76), Michael Johnson (78), Armenteros (78),
El Shaarawy (78), Rhodes (76) & Castaignos (75)
 
Liga-statistik:
 
46 spelade matcher= 45 vinster & 1 oavgjord= 122-24= +98 i målskillnad= 136 poäng.
Jag vann alltså ligan med 45 poäng före QPR som fick 91 poäng endast och det här är det
bästa Championship statistiken jag har haft.
 
Skyttekung:Detbyshire med 27 mål (Nottingham Forrest)
 
Assistkung:Crusat med 10 assist (Wigan Athletic)
 
Hållna nollor:Smithies med 24 hållna nollor (Huddersfield Town)
 
Ligacup statistik:
 
Jag vann mot: Portsmouth, Peterborough, Northampton, Leicester City (Åttondelsfinal),
Tottenham (Kvartsfinal), Liverpool (Semifinal) & Arsenal (Finalen)
 
Skyttekung:Asamoah Gyan med 5 mål (Man United)
 
Assistkung:Kaboré med 4 assist (Huddersfield Town)
 
Hållna nollor:Smithies med 4 hållna nollor (Huddersfield Town)
 
FA-cup statistik:
 
Jag vann mot: Oxford United, Stoke City, Arsenal (Åttondelsfinal),
Man United (Kvartsfinal), Man City (Semifinal) & Liverpool (Final)
 
Skyttekung:Moussa Sow med 7 mål (Huddersfield Town)
 
Assistkung:Robin van Persie med 4 assist (Arsenal)
 
Hållna nollor:Pepe Reina (Liverpool)
 
 
Europe League statistik:
 
Gruppen: Vålerengen, AZ Alkmaar & Midtjylland med 2 möten mot dessa lag.
 
6 spelade matcher= 6 vinster= 19-3=+16 i målskillnad= 18 poäng.
 
Slutspel: Lyon (Sextondelsfinal), Udinese (Åttondelsfinal), Tottenham (Kvartsfinal),
Juventus (Semifinal) & PSG (Final)
 
Skyttekung:Nene med 10 mål (PSG)
 
Assistkung:Oxlade-Chamberlain med 7 assist (Huddersfield Town)
 
Hållna nollor:Smithies med 7 hållna nollor (Huddersfield Town)
 
Jag är överlycklig över min säsong och jag hoppas jag kan skrälla i Premier Lague, samt
vinna någon cup men framför allt vill jag gå långt i Champions League med det här laget.
 
Jag har 35.5 miljoner Euro att spendera, så jag kan utöka min bredd och får se vilka jag
budar på men det blir en del talanger skulle jag tro och en riktigt stabil back förhoppningsvis.
Jag tror på mitt lag inför kommande säsongen i PL.
 
Jag hoppas ni tycker om dem här uppdateringarna om hur det går med en del lag och att
ni tycker om låtarna jag lägger upp åt er. Just ja, jag har sett att det är en viss ökning på
folk som kikar på den här bloggen och fortsätt med det !
 
Håll utkik !
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0