FIFA12 [Dortmund]

Nu har jag spelat 1 säsong utav Bundesliga med Dortmund och jag vann dubbeln
utan några problem alls faktiskt. Det är för att min trupp är riktigt bra och att bredden gör
det lätt att ersätta de avstängda eller skadade spelarna på ett väldigt bra sätt.
 
Startelvan & Formationen:4-2-3-1
 
Målvakt: Marc André Ter-Stegen (83) (Kapten)
 
Backar: Piszczek (79), Hummels (85). Subotic (83) & Schmelzer (77)
 
Defensiva mittfältare: Steven Defour (82) & Ilkay Gundogan (81)
 
Offensiv mitt: Mario Götze (86)
 
Yttrar: Kuba (81) & Marco Reus (82)
 
Anfallare: Robert Lewandowski (80)
 
Bänk: Julian Koch (73), Bocchetti (79), Löwe (73), Khedira (82), Leitner,
Grosskreutz (76) & Julian Schieber (79)
 
Reserver: Miguel Torres (73), Santana (76), Schmiedebach (77), Perisic (78),
Lars Stindl (74) & Barrios (84)
 
Liga-statistik och utmärkelser:

34 matcher= 34 vinster= 91-5= 86 i målskillnad= 102 poäng. 
 
Jag har aldrig släppt in så få mål under en säsong som mesd dem här och till CL
blir det intressant då man behöver släppa in få mål, eftersom man möter bättre lag.
 
Årets Skyttekung: Robert Lewandowski med 23 mål (Dortmund)
 
Årets Assistkung: Blaszczykowski "Kuba" med 11 assist (Dortmund)
 
Årets Målvakt: Marc André Ter-Stegen med 29 hållna nollor (Dortmund)
 
Tyska Cupen-statistik och utmärkelser:

Vann mot: Gladbach, Hertha Berlin (Åttondelsfinal), Augsburg (Kvartsfinal),
Bayern Munchen (Semifinal) & Hamburg 0-5 i finalen !!!
 
Cup Skyttekung: Robert Lewandowski med 4 mål (Dortmund)
 
Cup Assistkung: Kuba med 2 assist (Dortmund)
 
Årets Cup Målvakt: Rene Adler med 3 hållna nollor (Hamburg)
 
Jag är riktigt nöjd med mitt lag i det stora hela, tyvärr så avskyr jag 3 spelare som jag
ska göra mig av med när kommande säsong startar och dem spelarna är Lucas Barrios, Ivan
Perisic & Santana. Jag ska köpa in unga ersättare och förmodligen fylla ut reservbänken ännu mer
med talanger som jag ska utveckla helt enkelt.
 
Håll utkik !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0