En underbar Onsdag !

Det har minst sagt varit en underbar onsdag på så vis att helgen är planerad på ett
världigt bra sätt och äntligen kommer jag få mysa med min dotter. Saknat henne massor !
 
Sedan har mina lag vunnit ikväll. Arsenal vann med 6-1 mot Coventry och Inter
  vann borta Chievo med 0-2. Det är skönt att lagen vann och framför allt skönt för Inter
som inte hari mponerat på någon den senaste tiden, så vore riktigt skönt
om de kunde vinna på sin hemmaplan också, hehe.
 
Det andra till helgen som jag bestämde var att jag ska till min kusin och inviga
FIFA13 som han fick hem idag. Jag ser fram emot att se skillnaderna och om det är så
bra som man har fantiserat om i några månader då man har läst om spelet och sett på
olika trailers på youtube.
 
Jag har sett på Naploi 3-0 vinst mot Lazio där Cavani gjorde 3 mål och kunde ha
gjort 4-0 på straff, men sköt upp på läktaren, tyvärr. Napoli leder därmed Serie A och
jag hoppas att dem gör det en längre tid faktiskt, hellre Napoli än Tjuventus.
 
Nu blir det FM12 spelande med Real Betis och Arsenal !
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0