En chill-fredag !

Jag sitter här med min iskalla Cola och kikar på Decibel Outdoor Festival 2010 DVD:n. Det
är bra Dj:s, dem får med publiken riktigt bra och än så länge är musiken skön tyvärr har jag
intek ommit till slutet än då det blir mörkt där effekterna kommer.
 
I övrigt har jag styrketränat till Scooter DVD:n och käkat lite nyttiga grejer efter träningen.
Idag var det mer inriktat på magen och ryggen under styrkepasset, men fic kmed armar och
axlar också såklart.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen igen och njuta av DVD:n för att sedan spela lite Skyrim
eller FM12, får se hur jag gör helt enkelt. Vem vet någon kanske hör av sig också,
kvällen är ju ung än så länge i alla fall, hehe.
 
Lägger upp musik senare, ha det nice så länge !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0