Äntligen !!

Äntligen har jag bestämt mig på vad jag ska köpa för pengarna jag har. Jag har
grubblat länge på det faktiskt, men ska köpa 2 grejer. Den ena är till mig och den andra
är till min dotter, hihi.
 
Jag ska köpa mig en SSD hårddisk som jag har väntat på att köpa tills dem har
sänkt priset till en bra prisklass och nu verkar tiden vara inne för att slå till. Det bästa
är ju att datorn kommer bli 10 gånger snabbare eller till och med mer än det.
 
Något annat man har väntat på är FIFA13, synd bara att jag inte har fixat en
ny hårddisk till mitt kära PS3 därför får jag vänta ett tag innan man köper dem båda
faktiskt men bättre sent än aldrig, haha !
 
Mm, nu blir det kaffe och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0