Typiskt !

Det är typiskt när man är inställd på något, då ska kroppen säga ifrån på ett
dumt sätt som gör att man inte kan göra det man ska. Jag får skylla mig själv då
jag sov riktigt uselt i helgen och bara för att jag sov 11 timmar under natten som var
då gör ögonen ont och jag känner mig yr.
 
Jag tror det bara är idag och att det blir bättre tills imorgon, så får göra mina
ärenden imorgon istället för då lär energin vara högre än vad den är idag. Jag skulle
inte ha tömt min energi som jag gjorde igår, men men så blir det när man fick
ett trist besked helt enkelt !
 
Aja, vila upp sig idag och ladda batterierna tills imorgon för då blir det all-in.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0