Tisdag !

Jag fick hem min SSD hårddisk till datorn idag, men den börjar jag använda troligtvis
på torsdag för åd kan kusinerna komma. Jag längtar tills dess och förändringen ska bli
intressant att se helt enkelt och förhoppningsvis mår jag bra den dagen.
 
Ikväll ska jag styrketräna lite som vanligt och det blir lite armar, axlar, bröst samt
mage och rygg. Efter det ska jag titta på 2 matcher eftersom det är Champions League
ikväll och medan jag ser dem 2 matcherna ska jag spela FM12 på min laptop faktiskt.
 
Det var ett tag sedan jag spelade med Leeds och jag behöver ne kväll som
består av fotboll för att få lite glädje och energi till imorgon.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0