Tisdag !

Idag har man gjort en löprunda och det tog mer än förra gången och det beror på
alkoholmängden underh elgen som var. Hm, något säger mig att jag ska försöka skita i
alkoholen ett tag, alltså en stor mängd.
 
Jag fick en kallelse av AF som är imorgon, sedan ska man söka mer jobb såklart för jag vill
gärna få ett jobb snarast för jag vill ha ett eget boende i och med att man är vuxen nu. Sedan
på torsdag ska jag ner och prata med studievägledaren på Komvux om att plugga upp 2
ämnen under våren på distans.
 
Ikväll ska ja till min dotter och som jag har längtat på det. Nu gäller det att ösa på, på alla
fronter och visa att man menar allvar kring allting. Detä r bara att stå upp för sina handlingar och
inse vad man gjorde för fel, etc.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0