Tisdag !

Idag vaknade jag vid 9:10 ungefär, för att jag skulle hinna med att ta tåget runt
halv 11 mot Mjölby för att träffa min kära dotter som är/var genomförkyld. Det var som
vanligt trevligt och roligt att träffa dottern, men jobbigt att se henne ledsen tack
vare sin sjukdom, krya på dig sötnos !
 
Hennes leénde gjorde min dag faktiskt älskar det och man känner sig mer värdig
tack vare det, hihi. Ja, flytar på mer och mer nu som det ska göra !
 
Sedan åkte jag hem till kvällen och då begav jag mig till Arvid som ville utmana mig
på FIFA13 och det gick rätt bra för mig faktiskt. Jag förlora 2 matcher av alla vi spelade,
så det känns bra inför mitt FIFA spelande som jag ska börja med strax !
 
Jag hoppas ni hade en bra tisdag ni också och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0