Söndag !

Halvsjuk fortfarande, men har mer ork än de tidigare dagarna fast det kan ju
vänta lika snabbt igen, så får hoppas helt enkelt att man frisknar till för jag vill
styrketräna och löpträna lite.
 
Den här söndagen har varit helt okej faktiskt, det blev lite FIFA13 lir med bockarna.
Det var trevligt allt och hoppas det blir av snart igen helt enkelt.
 
Just ja, fick reda på att 6000 Somalier kommer hit till Norrköping nästa år och då vill
jag gärna fly från den här staden, för det är tillräckligt med utlänningar här. Frågan är
vart man ska fly? Den frågan får jag klura på, hade varit mysigt att bo med dottern
faktiskt men det märks väl längre fram. Dock ska jag härifrån !
 
Nu blir det att laga mat innan man ska lägga sig i kojsan, får se kanske
blir FIFA eller en film man drar igång och bara chillar i sängen. Båda är riktigt
lockande, så får kanske bli både och, haha !
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0