Sicken kväll !

Jag skulle skrivao m någon match skrev jag förut, men jag fick besök av 2 polare
och vi spelade FIFA13, sedan såg jag och ena polaren på El Clásico, så då pallade
jag inte skriva något om någon match av alla jag har sett idag, tyvärr !
 
Jag var inte förberedd på att jag skulle träffa någon ikväll, men ibland överraskar sina
polare med att höra av sig och sådär. Plötsligt händer det ;)
 
Kvällens mål är väl Tom Cleverleys och Arangos, fy fan vilka pärlor det var !
Sedan var El Clásico en skön underhållning och giganterna gjorde alla målen
också Messi och Ronaldo med andra ord.
 
Sedan fortsätter Falcao i Atlético Madrd att ösa in mål dessutom, så hoppas
Falcao kan utmana giganterna hela säsongen ut !
 
Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0