Pappa Ohlsson On Road !

Jag steg upp runt 11 imorse efter 5 timmar sömn ungefär och redigera mitt
kära CV lite. Jag lade till en bild och hur företagen kan kontakta mig, hoppas
man får napp inom kort, så slipper man känna sig oduglig.
 
Jag ska ner på tisdag och ge ut CV:t, sedan väntar jag någon vecka och då lämnar
jag mitt CV till andra företag ute i Ingelsta. Om någon klagar på mig att jag inte försöker
då kommer det ryka från mig tror jag, hehe.
 
Sedan kanske man åker till andra städer och lämnar mitt CV till företagen i dem
städerna. Ju mer desto större chans kan jag tänka mig, så får köra på och tänka
att Pappa Ohlsson ska vara on road !!
 
Kötta !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0