Nördigt !

Jag känner mig skapligt nördig nu när jag sitter med latopen och min sationära
medan man har kollat på match på tvn. Haha, roliga matcher såg jag allt, men kolla mest
på Juventus - Shakhtar som jag streama på stationära.
 
Shakhtar hade oflyt att de inte vann matchen då dem hade dem farligaste chanserna och
en ribbträff i slutminuten. Dock var det jämt överlag i själva spelet och dem båda målen i
matchen var skapligt snygga !
 
Nu spelar jag med Leeds United på FM12 med min laptop och det går som smort.
Jag äger i ligan och slog ut Unted ur ligacupens smifinal, då är jag i final med andra ord
och jag slog ut QPR ur FA cupen också,
 
Håll utkik :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

first

2012-10-03 @ 01:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0