Lördag !

Jag kom hem från Äggbyn ungefär vid 19:00 hugget. Jag skulle bara hem för att duscha,
lämna väskan, äta och sedan dra mig till Arvid men jag är för trött så jag drog igång filmen
"Hamilton i nationens intresse 2012".
 
Det var en av de bättre filmerna jag har sett det här året i alla fall och det var längesen
jag följde en film så pass noggrant som jag gjorde nu ikväll trots att jag somna till 2 avsnitt
av Two and a half men innan filmen. Det betyder att Hamilton i nationens intresse var en
underhållande och en riktigt bra rulle !
 
Jag skulle ha skrivit igår, men det blev inget med att sitta på latopen och därför får jag
ta igen skrivandet eller lägga upp en del musik imorgon helt enkelt.
 
Jag hoppas ni har haft en bra helg och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0