Jävla Spel !

Jag, Tobbe & Stoffe körde en lite grabbkväll igår och det blev senare än planerat med
typ 5 timmar extra eller något liknande, hehe. Ja, tur att jag inte skulle ner idag på stan
med mina CV:n utan det sker imorgon eftersom jag får dem vid 5 när morsan kommer hem.
 
I vilket fall som helst har 2 spelkvällar slutat med att man har varit uppe till 5-7 på morgonen
och det är inte okej enligt mig, men bara det inte inte sker för ofta igen. Jävla spel som är
äckligt roligt att spela att man inte kan lägga av att spela när det blir jämt mot någon kompis.
 
Det har varit en rolig helg med mycket skratt med allvarliga diskussioner och trevligt sällskap
ändå är det något som gnager inom mig fast jag har haft det klockrent. Jag vet vad det handlar
om, men jag orkar inte vara tjatig om det helt enkelt så väljer att inte skriva om det även
om jag lär göra det inom en snar framtid.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0