Jag kan inte försöka ensam..

När en situation är riktigt komplicerad, invecklad, jobbig, dryg, känslomässig då är det
oftast lätt att se allt det "negativa" eller rättare sagt det är alltid en person av 2 som endast ser
det "negativa" istället för att försöka få det att vända, så att situationen känns mer
behaglig, positiv, vänskaplig & stabilare.
 
Jag försöker verkligen och det känns som att det bara blir ännu värre än vad det är även fast
min enda anledning är att vilja få det till det bättre och inte sämre. Jag vill inget hellre, men
vad ska jag göra när responsen ligger på skalan 0 utav 10 och energin är helt slut för tillfället.
 
Ja, man får väl hoppas att man får respons vartefter helt enkelt för det är inte rättvist
mot någon av oss att det fortsätter såhär. Jag hoppas det sker en förändring helt enkelt och
då behövs det drastiska åtgärder som båda måste förstå !
 
Håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0