Inomhus-säsongen börjar ikväll !

Jag har försökt ladda upp till träningen ikväll på ett bra sätt, började förut med
att se 08 fotboll sängliggandes för att sedan ta en liten powernap som jag behövde
efter en känslosam dag helt enkelt.
 
Nu äter jag lite onödigt fett för att mätta kroppen lagom till träningen, så man kan
tömma kroppen på ett mer segt sätt i och med att jag förbränner lite över det normala.
Det ska bli riktigt skönt att börja lira igen, för det var ett tag sedan nu och jag har nästintill
glömt fotbollen i synnerhet och då menar jag mitt lag, etc. Jag har helt enkelt lagt den
energin på något annat och det har väl inte blivit som man har tänkt sig.
 
Jag antar att när jag kommer hem efter träningen då kommer jag lägga mig i ett bad för
att sedan lägga mig och sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Jag ska göra lite ärenden
helt enkelt och förmodligen kommer man få mail eller samtal efter ett tag eller man får åtminstone
hoppas på att det blir så med andra ord.
 
Kötta !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0