Fotbollssöndag !!

Just nu ser jag på Southampton - Fulham och Southampton leder välförtjänt
med 1-0. Sedan ska jag streama Liverpool - Stoke på laptopen och streama
Newcastle - Man United på stationära.
 
Sedan efter dem matcherna, då ska jag streama El Clásico vid 8 och se på
Marseille - PSG som är på TV4 Sport vid 9. Jag ska bevaka Milano-derbyt också
mellan Milan - Inter.
 
Det blir en sjuk söndag med fotboll enbart och jag tankar hem FIFA13 med som jag
hittade ett crack till också, så kanske startar en karriär sen om jag får spelet att funka.
 
Jag kanske hinner skriva lite på laptopen på bloggen efter matcherna, håll utkik
för jag kanske skriver om dem här 3 Engelska matcherna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0