Fotbollslördag !

Jag kikade nyss på Spurs - Chelsea där Chelsea vann med 2-4 i en svängig match.
Ja, man såg att Chelsea kommer topp 2 i år, med tanke på placering nu och deras
trupp då bör dem göra det helt enkelt.
 
Spurs saknade Bale och Dembele idag och det syndes riktigt mycket då dem båda
står allt som oftast för det kreativa i anfallsspelet för Spurs, tyvärr har inte Spurs bredden
som Chelsea har exempelvis.
 
Strax ska jag se West Brom - Man City som jag tror Man City vinner. Dock hoppas
jag på att West Brom skrällar och möjligtvis får en poäng det vore grymt !
 
Senare spelas Norwich - Arsenal och Napoli - Juventus. Jag tror jag ska se båda
matcherna faktiskt, för jag kan inte välja vilken jag ska se på, haha.
 
Ja, det var snack om att checka läget på Puls ju och det märker man senare helt enkelt
då jag känner lite att det är ganska chill med fotboll idag där man bara tar det lugnt, men
får se som sagt hur allt blir ikväll.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0