FIFA13 !!

Ja, äntligen har man ett fungerande FIFA13 som jag har börjat spela en del på.
Jag satt halva dagen igår i drygt 6 timmar och försökte fixa skiten, men resultatet var
katastrofalt dåligt då jag inte lyckades.
 
Sedan vid 1 i natt gick jag in på thepiratebay.org och hittade en torrent och tankade
såklart hem den torrenten med lite tur fick jag ned den på drygt 1h och 30 min.
Informationen på torrent var att man bara skulle installera och sedan kunde man
starta FIFA13 utan problem och köra. Jag trodde det var "fake" som de flesta gör, men
jag installerade spelet, startade upp det och det fungerar klockrent.
 
Det tog 10 min att installera spelet endast och i vanliga fall behöver man "crack" och
allt var det är, men skönt att det inte var så den här gången, hihi !
 
Jag är Real Madrid för tillfället och ska spela en säsong innan jag fixar ett
"Projektlag", så håll utkik helt enkelt !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0