FIFA13 [Projektlag]

Nu har jag spelat en säsong med mitt "projektlag" Southampton. Jag vann alla
titlarna jag kunde vinna med andra ord, Ligacupen, FA cupen, CL och Ligan.
 
Liga Statistik:
 

Skyttekung:Wayne Rooney med 23 mål (Man united)
 
Assistkung:Jay Rodriguez med 16 assist (Southampton)
 
Hållna nollor:Mika med 15 hållna nollor (Southampton)
 
Ligacupen Statistik:
 
Jag slog ut: Doncaster, Newcastle, Sunderland & Fulham
 
Skyttekung:Jay Rodriguez med 7 mål (Southampton)
 
Assistkung: Ward-Prowse med 3 assist (Southampton)
 
FA cupen Statistik:
 
Jag slog ut: Aston Villa, Chelsea, Fulham & Liverpool
 
Skyttekung:Karim Benzema med 5 mål (Chelsea)
 
Assistkung:Ward-Prowse med 3 st assist (Southampton)
 
Champions League Statistik:
 
På FIFA13 kan man slumpa CL grupperna under första säsongen och
aa därför är min grupp ganska medioker som ni kommer få se nu.
 

Sedan slog jag ut:
Toulouse, Levante, Man United & Inter !
 
Skyttekung:Welliton med 9 mål (Spartak Moskva)
 
Assistkung:Jay Rodriguez med 6 assist (Southampton)
 
Hållna nollor:Mika med 8 hållna nollor (Southampton)
 
 
 
 
 
 
 
Avbytare:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0