En Chill-Kväll !

Istället för att checka läget på Puls, så blev det en chill-kväll hos Arvid istället
som bestod av laptop, 3 olika spel, musik, dipp, chips och läsk. Jag kom hem vid 5 imorse
och har inte sovit jättebra direkt, men ska allt lägga mig här snart igen.
 
I vilket fall som helst ångrar jag inte att man tog en chill-kväll igår istället för att ta
sig till en krog i vädret som var, usch. Dessutom känner jag inget direkt "sug" kring att
vistas på en krog eller en galet stor fest med en massa olika människor man inte känner.
 
Det kanske bara är jag, men det finns bättre sätt att må bra av faktiskt t.ex. Att vara med
sina vänner, ha en grabbkväll med spel/olika komedier, träna stenhårt, löprunda, vara
med släktingar/familj, fotbollsdag med någon polare, osv.
 
Sedan finns det dem som tror att man går vidare när man har "kul" på fester eller
ute på olika nattklubbar och såklart lyckas väl vissa göra det, men jag tror det finns mer
dem som inte alls klarar av att gå vidare därför väljer dem att ha "kul" under en längre period.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0