Det ser lite ljusare ut !

Det är skönt att komma igång på allvar med jobbsökandet och det blir så
att jag pluggar i vår också medan jag söker jobb eller jobbar, får se helt enkelt hur
det blir i vår. Nu är det bara att hålla i sina tummar och trumma på helt enkelt.
 
Jag hoppas jag kan få lite medflyt i livet nu, trött på motgångar och allt vad det innebär.
Ett jobb innebär ett stort lyft ekonomiskt, och kanske så man kan flytta och bli en ansvarig
vuxen person med jobb och dotter som man kan ta hand om hemma hos sig.
 
Sak samma till dem som inte litar eller tror på mig det är eran förlust helt enkelt. Trött på
att göra det rätta för mig men ändå få en massa skit emot mig och jag hoppas du inser
vilket fel du har gjort som inte tror på mig och att det går snett för dig hädanefter inte minst
med din gå vidare grej som du håller på med. Du motiverar mig ännu mer bara så att du vet !
 
Nu blir det fotboll och hoppas Anzhi Makhachkala slår Liverpool !
 
Håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0