Det har varit en bra fredag detta..!

Jag har varit med Tobbe. Vi spelade FIFA, snacka, drack kaffe, vi såg
på "two and a half men" och sedan blev jag bjuden på tacosgratäng som hans
syster hade gjort, mums !
 
Efter det åkte jag till Arvid som hade sin "tjej" där, verkar som att de är tillsammans
faktiskt och det är kul. Jag spöa dem på FIFA innan de begav sig till Q-bar, för att spela
biljard såklart kunde jag få vara med, men känner för att ha en skön hemmakväll för tillfället.
 
Jag har haft många bra dagar den här veckan och viktiga dagar. Jag känner
åtminstone att jag lever på ett bra sätt, tyvärr saknas ju jobb och egen lya. Det är bara
att sträva efter det för man får det till slut om man bara har viljan och tålamodet.
 
Tack för en bra fredag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0