Torsdag !

Det var segt att ta sig upp imorse och det beror säkert på att man tömde energin igår
på inomhusträningen. Jag tror det tar ett tag innan kroppen vänjer sig vid att tömma sig
varje onsdag kväll, tyvärr.
 
När jag steg upp, då begav jag mig till Robin för lite FIFA lir som jag vann med 6-4 i matcher
och så kollade jag in lägenheten som var trevlig och stor.Det där blir säkert kanon skulle jag tro,
det fick mig att vilja flytta till en egen lägenhet ännu mer eller bo med dottern, etc.
 
Nu ska jag laga lite mat, sen får man se om man drar och oddsar lite. Sen ikväll ska jag
söka lite jobb, styrketräna och testa nya Medal Of Honor som jag har fått ner nyligen.
 
Jag hoppas er torsdag blir bra också, håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0