Torsdag !

Idag gick jag upp tidigt och tog kontakt med en studievägledera, men det visade sig
att den personen inte hade tid och därför får jag ta ett besök till vägledarcentrum. Sedan
tog jag mig till Mjölby för att besöka min dotter som jag har saknat mycket och vill gärna
besöka oftare än vad jag har gjort tidigare.
 
Jag hoppas jag får det, för detta är jobbigt och antar att det är jobbigt för alla inblandande.
En person får helt enkelt ta sitt förnuft tillfånga och sluta vara så negativ och trottsig.
 
Efter vistelsen i Mjölby begav jag mig hemåt innan jag gick till kusinen där vi snackade,
 chilla och allmänt hade det trevligt. Det var nyttigt kan man ju säga och ett bra
intro till helgen skulle jag tro.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0