Torsdag !

Idag känns allt betydligt bättre, lite huvudvärk bara men den släpper säkert. Det
är skönt att bli frisk lagom till helgen, så kan man göra något roligt den här veckan
än att ligga hemma sjuker.
 
Jag städade golvet i rummet förut och nu sitter jag med mitt kaffe medan jag njuter av
Decibel 2010 DVD:n, hihi. Ikväll bär det av till Stoffe för några öl och FIFA. Ikväll ska jag
banne mig sätta honom på plats och känner på mig att det kommer ske faktiskt ;)
 
I övrigt saknar jag min dotter som in i helvete och jag hoppas det blir mer positivt
när jag träffar henne än det negativa som har varit. Ja, man kan ju alltid önska och
hoppas på det åtminstone. Synd bara att det finns en individ som leker pesten !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0