Söndag !!

Magen blev bättre efter mat, vila, mycket vatten, osv. Haha, sjukt att det blev sådär
eftersom jag inte har tagit någon form av alkohol den här helgen. Aja, Rikard kom förbi vid
17:30 hugget och vi såg på Liverpool - Newcastle som slutade 1-1, efter den matchen kikade
vi lite på Werder Bremen - Mainz som slutade 2-1. Aaron Hunt gjorde 2 mål som
Bremens kapten och Wetklo Mainz målvakten fick känna hur det är att
knocka en stolpe, haha.
 
Det har varit en slapp söndag och nu blir det att chilla mest. Tänkte sätta mig och spela
lite med Bayern Munchen som jag har rensat helt och hållet, för jag har köpt in endast
mörkhyade spelare eller som många säga "svarta" spelare.
 
Sedan ska jag se ett avsnitt av serien "Arrow", då min slaka vän Stoffe har tjatat om den i
några dagar, så tänkte ge serien en chans, hehe. Ja, och efter det ska jag se
Fotbollskanalen-Europa.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0