Onsdag !

Det blir ingen träning idag då febern är värre och huvudvärken är riktigt irriterande. Det
positiva är att man såg Ryssland - USA nyss som blev 2-2 i en rätt rolig match faktiskt.
 Sedan ikväll spelar Sverige - England, Holland - Tyskland och i natt Brasilien - Colombia.
 
Sverige, Tyskland och Colombia kan mer än gärna vinna sina matcher framför allt Colombia
som har 2 av mina favoritspelare James Rodriguez & Falcao !!
 
I övrigt ska jag spela FM12 som jag fick igång efter att jag tog bort alla filer, etc. Jag spelar
med Sunderland och har värvat in den del unga och bra spelare. Jag har vunnit alla
träningsmatcherna som har varit mot hyggligt motstånd, så är nöjd !
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0