Onsdag !

Jag har inte skrivit i min blogg nu dem senaste dagarna och jag ber om ursäkt
för det. Jag har inte haft mycket att skriva om då jag har varit nedbäddad i flera dagar 
tack vare sjukdomen som jag har haft, men nu har jag lite mer att skriva om efter denna
dag med ärenden, sällskap efter ärendena, såg CL och har tränat.
 
Ja, jag börjar med mina ärenden som jag gjorde på förmiddagen först möte med AF och
sedan möte med min sköna jobbcoach som fick ett lite roligt första intryck som han s
ade med glimten i ögast. Han sade att han trodde jag hade AD/HD och skrattade lite. Jag
började garva också och sade att det är inte skriftligt vad jag vet i och med testet när jag
var mindre för då var det negativt. Jag förklarade mer grundligt att jag har spelat fotboll sedan
jag var 3 år och därför inte min grej att sittap å ettk ontor och därför kan jag bli rastlös
efter några timmar av att vara stilla exempelvis.
 
Efter det tror jag att jag gjorde ett bättre avtryck av allt jag sade som jag ville
göra långsiktigt, etc.Han bad mig redan komma imorgon på möte angående en del
som jag påpekade att jag gärna ville få mer grepp om. Jag diggar övergången från
AD/HD intryck till något väldigt bra på bara 10 min av snack, haha.
 
Sedan efter mina ärenden då begav jag mig till Arvid och vi snackade som vanligt om
allt mellan himmel och jord. Det är sjukt hur roligt man kan ha med en person
varje gång vi umgås och det är uppskattade !
 
Ja, sedan blev det dags för Zenit - Malaga som slutade 2-2 i en match som var
ganska jämn. Dock övertag från Zenits sida då de hade en del chanser att faktiskt plocka
hem 3 poäng efter 0-2 underläga ska tilläggas. Grattis Malaga till avancemang till slutspelet !
 
Klockan blev lagom att gå efter matchen till min kära spårvagn som jag tar varje onsdag
för att träna i Haga. Trots förkylning begav jag mig till träningen där det gick segt till en
början såklart eftersom man har varit sjuk ett tag, samt inte tränat på 2 träningar. Sedan till
andra delen av träningen, då började det mesta kännas lite lättare i kropp, huvud och då
kom målen fram också, så det kändes ändå rätt okej när träningen avslutades.
 
Det kändes ännu bättre när man fick höra att man kom med till cupen som är på
söndag i Stadium Arena. Det betyder att mina 3 av 5 träningar har varit ganska
bra med andra ord och målskyttet har suttit fint, pang bara !
 
Det blev ett långt inlägg denna gången, men så går det när jag har mycket att tala om
och som ni ser verkat mycket flyta på med mig nu. Det enda som fattas är som vanligt att
det ska rulla på i Mjölby också, så nu får det gärna börja göra det !
 
Ha det nice och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0