Nu är jag på rätt spår !

Jag har sökt 6 jobb på 4-5 arbetsdagar och 4 av dem har jag gått och lämnat
mitt CV rakt i handen på dem. 2 av dessa har jag mailat och registrerat mig på deras
databas, etc. Det känns ändå skönt att ha sökt jobb ändå, för då försöker man åtminstone.
 
Den skönaste känslan är att man är igång med allt sökande, planerar plugg till våren, planerar
och motiverar hur jag vill att nästa år ska se ut. Då vill jag alltså flytta hemifrån, ha ett jobb, spara
pengar till körkort, spara till möbler under året, det bästa är vore att sin "egna" familj hade fått
det att funka riktigt bra men det är ju min önskan får väl se om det bara en fantasi
man har eller om framtiden visar annat.
 
Sedan känns det som att jag vet hur jag ska nå mina mål med tålamod framför allt och
att prioritera smart under tiden. Ja, jag känner att bättre tider är på gång och det ska bli skönt
när dem som inte har trott på mig blir förvånade och inser vilket misstag dem har gjort.
 
Jag lovar den tiden kommer att komma och vem står med byxorna nere då? Jo, du/ni
som inte trodde på mig och den känslan kommer att bli så HÄRLIG  !!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0