Måndag !

En rätt skön dag har det varit idag efter en helg borta, så tar jag igen lite tid med
att ha sett på nya Spiderman i Blue-ray. Den bör ni ladda hem och se tycker jag allt. Ja,
efter filmen såg jag på Eurotalk som varje måndag och det var lika bra som vanligt.
 
Sedan efter Eurotalk var det dags för lite styrketräning som var välbehövligt för att få
ut lite av ilskan jag har inom mig, skönt värre !  Efter styrkan såg jag lite på
Zenit - CSKA Moskva som slutade 1-1 oturligt nog för Zenit som var värda
mer än 1 poäng.
 
Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt med lite Skyrim spelande eller varför inte lite FIFA
på en egen karriär. Jag får se hur jag gör på den fronten, annars funderar jag på att
se Parma - Inter vid 21 ungefär.
 
En bra start på en ny vecka helt enkelt och imorgon har jag Fred Perry skorna
skulle jag tro, hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0