Magsjuk jippie !

Ja, då är man magsjuk och varit det i 2 dagar. Jag som hoppades att det bara var tillfälligt
igår, men nej idag är det nästan värre och så känner man sig spyfärdig, yr, seg i kroppen,
hungrig konstant men man vet ju det om man äter då kalalr ju toaletten direkt.
 
Jag skulle ha åkt till dottern idag, men det blir inget för dem var sjuka också. Imorgon blir det
inte av med att lämna CV:n för Virre ska tydligen till sin syster och magsjukan lär stoppa mig
för det, tyvärr. Sedan är det en massa ärenden som inte kan göras för att magsjukan stoppar det.
 
Jag hoppas att jag kan träna imorgon kväll, vara med Stoffe på torsdag och sedan att
planerna inför helgen behålls med. Dock är jag ganska skeptisk till det eftersom jag brukar
ha oflyt med mycket i perioder. Sker det en dålig grej då kommer det ett dussin till.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0