Fredag !

Jag kom hem nyligen från Stoffe och vi spelade FIFA13 som vanligt. Dock var det
betydligt jämnare den här gången än den förra gången. Han visserligen ledde med 4-1
i matcher, men sedan vände jag till 4-4 i matcher och sedan vann han med 5-4 i matcher.
 
Jag kan ändå åka hem nöjd efter det där eftersom han var 1 minut från att vinna med
5-1 i matcher, hehe. SKönt ändå att åkah em nöjd än att känna sig värdelös.
 
Nu ska jag äta lite pasta innan man kör ett styrkepass. Jag ska träna mage, rygg främst
och värma upp armarna tills imorgon för då kör jag stenhårt i armar, axlar, osv.
 
Ja, efter styrketräningen då ska jag chilla lite och spela. Jag kanske ska se någon
film innan man sla slagga i vaggan. Aja, får se hur jag gör beror på hur jag känner mig
efter styrkan helt enkelt.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0