Fotbollslördag med Stryktipset !

Idag består min lördag av mycket fotboll och sällskap av Virre senare på kvällen. Dock
ska jag styrketräna innan den första matchen man ska se som börjar 13:45.
 
Jag ska se Man United - Arsenal 13:45, Dortmund - Stuttgart 15:30, Fulham - Everton 16:00,
Hamburg - Bayern Munchen 18:30 & Juventus - Inter 20:45. Jag tror att United vinner,
Dortmund vinner, Fulham vinner, Hamburg vinner & Inter !!
 
Dock hoppas jag på Arsenal, Dortmund, Everton, Hamburg & Inter. Det är skillnad på vad
man tror och hoppas på helt enkelt. Sedan ska jag ju följa mitt kära stryktips som jag har
på bordet mitt, så den här dagen skriker det fotboll om !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0