Fotbollsgalan 2012 !

Ja, vad ska man skriva om galan egentligen mer än att man varje år ser fram emot
den, men man blir förbluffad år efter år. Åtmisntone sedan Zlatan började få sina priser,
många tror att jag menar guldbollen dock menar jag alla han får och inte bara guldbollen
för den är hans hur man än vrider och vänder på det.
 
Jag som fotbollsälskare vill se variation i priserna och inte att 1 person får 3-5 st
varje år, sedan är det min åsikt och ingen annans. Alla har vi olika åsikter, men
jag vill att man ska ändra på kategorierna helt enkelt.
 
Till exempel:
 
Årets Allsvenska Målvakt - Årets Internationella Målvakt

ÅretsAllsvenska Back - Årets Internationella Back
 
Årets Allsvenska Mittfältare - Årets Internationella Mittfältare
 
Årets Allsvenska Anfallare - Årets Internationella Anfallare
 
Årets Allsvenska Skyttekung - Årets Internationella Skyttekung
 
Årets Allsvenska Genombrott - Årets Internationella Genombrott

Årets Allsvenska Nykomling - Årets Internationella Nykomling
 
Årets Allsvenska Mål - Årets Internationella Mål

 
Sådär vill jag ha kategorierna framöver helt enkelt och jag tror det skulle skapa lite
variation och alla skulle uppskatta Fotbollsgalan mer. Jag tycker denna lösning hade varit
pricken över i:et helt enkelt och jag hoppas det sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0