FM13 !

Ja, jag har försökt tanka hem FM13. Tyvärr är alla cracks "crash dumps" filer och
därför krashar såkalrt pselet när man väl kommer in i spelet efter installationen. Jag har
inte hittat någon torrent som fungerar och jag har säkert suttit med det 1-2 dagar
sammanlagt alltså, haha snacka om fail !
 
Dock finns det fungerande till dem som har MAC men vi som har Dos= Windows. Vi får
helt enkelt vänta 1-2 veckor till förmodar jag, så håll ut om ni nu inte har köpt spelet vill säga.
 
I övrigt har jag spelat det en del hos Chris och tyvärr måste jag säga att det finns
en bugg som är ganska irriterande. Buggen är när man har 28 skott och endast 2 på mål
medan man möter en motståndare som är betydligt sämre som har 3 ksott och ändå lyckas
laget trycka in den. Det sker allt som oftast i ligaspelet åtminstone för mig efter att jag har
spöat exempelvis Bayern Munchen och PSG i Champions League.
 
Vad jag har läst och sådär, då ska dem komma ut med en uppdatering om några
veckor som kommer med all säkerhet att tabort den buggen och många andra dåliga
saker som är med spelet. Bra att dem gör lite åtgärder snabbt !
 
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0