FIFA13 [Storlag]

Nu har jag spelat en säsong med Borussia Dortmund och jag vann
dubbeln. Jag vann ligan och Champions League, samt kom till semi-final i
Tyska Cupen där Bayern Munchen slog mig på straffar, huhu.
 
Startelvan:
 
 
 
Bänken:
 

 
Liga-statistik:
 
 
Jag hade tänkte lägga upp bilder på Champions League gruppen och slutspelträdet,
men mobilen fuckar tydligen. Suttit och försökt med olika metoder men filerna finns inte
med i överföringen, men finns i mobilen. Skumt värre !
 
Jag vann gruppen med 6 vinster mot Ajax, Real Madrid och Man City. Jag slog Valencia,
Spartak Moskv, Barcelona & Bayern Munchen i slutspelet !
 
Jag har ungefär 38 mille att värva för, så det blir förmodligen Neuer eller Ter Stegen som
målvakt då Weidenfeller är för gammal. Jag ska försöka sälja Kuba, Clasie, Santana och
Lewandowski (om rätt bud dyker upp).
 
Ja, annars ska jag förmodligen börja scouta egna Tyskar skulle jag tro. Jag vill kunna
slussa in talanger från ungdomslaget vartefter eftersom tanken är att vara Dortmund i
minst 5 säsonger, hihi :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0