FIFA13 [Storlag]

Ja, då har man spelat ännu en säsong med Borussia Dortmund under karriärläget
"Storlag" och jag vann allting faktiskt, men inte så konstigt när man värvade in jäkligt
fint till säsongen som jag gjorde. Ni kommer att se varför jag vann allt och det blir
en hel del bilder faktiskt på all statistik.
 
Startelvan:
 
 
 
Bänken:
 

 
Ja, som ni ser är min elva riktigt bra och att bänken håller den klassen som den gör
är också riktigt bra då jag kunde rotera en hel del under säsongen utan att det gjorde något
faktiskt. Jga vann med min avbytarbänk/reservbänk i både ligan och cupen. Därför blev jag
framgångsrik under hela säsongen tacke vare all rotation som ni får bevis på nu också.
 
 
Ligatabellen:
 

 
Tyska Cupen:
 

 
Champions League gruppen:
 

 
CL-slutspelet:
 

 
Det sjuka är att jag spelar på legendarisk och kan inte byta nivån på spelet mer. Det
kan se jäkligt lätt allt detta, men spel blir lätta när man vet hur man ska göra sin formation,
taktik, värva rätt spelare, sälja rätt, ordna bredden och allt sådant. Sedan har jag ju spelat varje
FIFA som har kommit sedan 99 och varje Football Manager sedan 99/00.
 
Jag tog över Belgien och tog mig till VM och mötte Spanien i kvartsfinalen som slog mig
med 3-1 faktiskt, så jag kan förlora faktiskt. Dock ska jag fixa med taktiken,
hitta en bra formation och försöka spela in en startelva till nästa mästerskap som är EM.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0