FIFA Eran fortsätter !

Ja, igår visade jag och Rikard de andra hur man spelar FIFA för våra lag vann
flest gånger. Alltså vi lirade 2 mot 2 och dem som var med mig och Rikard
vann flest gånger helt enkelt ;)
 
Sedan efter 6 timmar sömn kom man hem och såg första halvlek av Arsenal - Tottenham
som stod 3-1 i paus lyckligtvis efter Adebayors sjuka röda kort, idiot beskriver honom rätt bra
en dag som denna, hehe. Ja, efter den halvleken knalla jag ner till Robin och såg klart
på matchen som slutade 5-2 till vårat kära GUNNERS !
 
Efter matchen  då började vi spela FIFA mot varandra och jag vann med 11-8 i matcher. FIFA
är det sjukaste spelet någonsin, eller det känns som att spelet leker med oss användare
som spelar det, för det händer jsuka grejer när man minst anar det och det är så beroende
framkallade att man envisas att köra fast man skulle kunna slå ner en individ bara för att
vreden blir skyhög och adrenalinet pumpar i kroppen, haha.
 
FIFA ERAN ska fortsätta ;) !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0