Ett steg i rätt riktning !

Ja, som sagt man måste börja någonstans och början har antagligen börjat eller
det är något jag får hoppas på och något jag kommer ta på allvar i vilket fall då det känns
som att vinden kan vända och stegen mot bergstoppen kan börja sakta men säkert.
 
Tålamod är nyckeln och låset öppnar sig sakta men säkert. Tålamod bör alla ha
det inspirierar mig riktigt mycket att det går från klarhet till klarhet att tålamod
faktiskt är nyckeln. Jag trodde tålamod var skitsnack, men det verkar stämma och till
folk som har för snabba åsikter, tankar, slutsatser,etc. Ja, ni bör helt enkelt tänka om att
saker och ting förändras med tålamod.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0