Detta blir en lång dag !

Inte min dag idag känns det som det började redan i natt då jag inte kunde sova
som jag skulle. Jag sov och sedan vaknade jag vid halv 5 med oro av något, vet inte
vad ens utan magen var bara orolig. Jag testade att äta något, dricka vatten eller mjölk,
tog ett litet bad också, sedan fick det bli Chris Brown & Akon låtar strömmandes ur
mina högtalare.
 
Tog bara 3 timmar innan jag kunde somna om igen, men sedan gick jag upp efter 2
timmar igen för att duscha, äta och gå till min jobbcoach trodde jag. Jo, tjena fick en
huvudvärk som värkte som fan och jag spydde på köpet. Därför skickade jag mitt CV och
mina personliga brev via mailen och avboka mötet idag. Nu sitter jag här och ska sova
2 timmar ungefär för att vila huvudet och kroppen.
 
Jag märker väl om det hjälper helt enkelt, hoppas det bara är tillfälligt för jag har
varit sjuk nyligen och vill inte vara det igen.
 
Håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0