Det blir bättre med tiden !!

Det är höst, det är grått, det regnar, det är minusgrader, det blåser och folk
har humörsvängningar tack vare denna årstid.
 
Det blir vad man gör det till, gör man inget för att försöka få allt runt omkring en att funka på
ett bra sätt då står man där utan svans och byxor. Det är så det är helt enkelt och jag är
en lite av en "krigare" på den fronten då jag helst trotsar bitterhet, dem deppiga dagarna, etc.
 
Jag vet hur jag ska må bra och fokusera på det istället för att lägga onödig energi på tjafs
om något som inte leder någonstans. Kom ihåg gör det inte värre än vad det är !!
 
Sedan kan jag förstå att man kan må dåligt för det gör alla, men att välja att tjafsa, bråka, må
taskigt och skylla på någon annan individ är bara löjligt. Inse istället att problemet ligger hos dig
själv och ta tag i dem samt försök ta hjälp från någon som är villig att hjälpa dig att må bra !
 
Det du kommer att ångra är att du aldrig tog tag i problemet eller problemen och då står
du där med din bitterhet ensam eller fått någon annan att ta smällen fast det är du själv som
har orsakat den. Tro mig den skuldkänslan vill man inte ha !
 
En sak till glöm aldrig att efter regn kommer solsken !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0