Det blev min kväll !!!

Ja, jag vann mot Stoffe med 10-7 i matcher och jag klädde av honom kallingarna i
en match då jag ledde med 4-0 och skulle få en straff i den 40:e minuten, hehe. Nu vet
han hur detk änns att bli förnedrad och undra vad som hände?! MOHAHA !
 
Fast vi är jävligt jämna, dock går det i vågor helt enkelt så nästa gång kanske
han leker mig eller så behåller jag min vinstsvit nu. Det är något som framtiden får
utvisa, men han är den enda som är oförutsägbar och därför vet man aldrig
hur det slutar när vi möter varandra, hehe !
 
Ja, om denna kväll blev min kväll då hoppas jag att min helg i övrigt blir klockren
och jag hoppas innerligt att söndagen blir en bra dag. Jag ber verkligen för en härlig
dag med mitt barn, osv. Inget ska få förstöra det !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0