CL-kväll i Linköping !

Jag kom hem nyligen från Linköping där jag såg på Madrid - Dortmund & Schalke - Arsenal.
Båda matcherna slutade 2-2 och det var väl intel ika roligt, men jag hade det trevligt med
bröderna Kalén som man inte har träffat ofta under året av diseverse anledningar.
 
Det blir det säkert ändring på hädanefter som med mycket annat såklart. Ja, det
 kändes som på den gamla goda tiden när man såg mycket CL med dem, dock bodde
dem hemma då och inte på olika orter som nu, hehe.
 
Det var en ksön kväll och nu blir det käk innan man kör natt styrketräning innan läggdags.
Hehe, jag lär kunna sova gott med andra oard inför en tripp till ärenden jag ska göra.
 
Tack för en trevlig kväll !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0