Vad fan !

Skulle ju lira boll idag med grabbarna, eller aa trodde det vill säga. Tyvärr
ska alltid folk banga, förstår inte visst det är inte soligt ute men för fan man kan
lira boll ändå tycker jag. Aja, blir bara trött på sånt här när folk bangar några timmar
innan vi ska lira, för det sabbar dagen som man planerade.

I vilket fall som helst är det ingen träning imorgon heller, så jag funderar på
hur jag ska träna kroppen. Orkar inte köra samma övningar i 2 dagar i streck, så
hoppas man kan spela boll imorgon. Dock tror jag inte det sker och därför försöker
jag komma på olika träningsmetoder för dem här 2 dagarna.

En tanke är att ta cykeln ut till Kimstad imorgon bara sådär och idag träna styrka.
Får klura på den karamellen, men får se kan bli tvärtom eller något, hehe.

Aja, ogillar bangare !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0