Torsdag !

Idag steg man upp vid 12 ungefär eftersom jag lade mig rätt sent i natt,
så sov jag en timma extra. Dock sov jag underbart och idag vaknade jag
inte upp trött som jag alltid annars brukar göra oavsett hur mycket sömn jag får.

I övrigt har jag ätit en bra frukost för att förbereda mig på bästa sätt till träningen.
Jag spelar med Las Palmas som jag ser ut att gå upp till La Liga med.  Annars
njuter jag av vädret som är just nu och hoppas det håller i sig över helgen också.

Aja, hoppas man får delta i matchen imorgon mot serieledarna. Hade varit kul
at tvinna mot dem faktiskt. Vi är på gång, så känns riktigt bra inför matchen.

Håll utkik och ha en bra solig dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0