Torsdag !

Nu sitter man här en aning besviken och irriterad över att Sverige gång på
gång i varje match dräller i försvarszon. Det sjuka är att tränarna verkar blinda,
som inte gör något åtgärd kring det. Herregud alltså !

I vilket fall som helst tränade jag idag trots matchen igår och det gick bra igen.
Det betyder att jag är spelklar för lördagens match, dock skulle jag spelat på
söndagen också men Tallboda har tydligen dragits sig ur !

Snart ska jag antagligen käka, se på two and a half men och sedan sova.
Jag är riktigt seg idag med allt cyklande, tränande och matchande, visst jag älskar
fotboll och ska inte klaga. Dock ska det bli riktigt skönt med en ledig dag imorgon
för att bara återhämta sig för att kunna kötta på lördag :)

Håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0