Tisdag !

Idag är ingen bra dag, för att min hals bränns och min näsa irriterar sig
på det mesta (nyser). Sedan får jag inte igång min stationära dator, min bärbara
är hos kusinen tills jag ska köpa en ny hårddisk till den, så nu sitter jag på min
moders dator medan hon jobbar.

Felet på stationära är antagligen windows 7, så får lägga in det igen antagligen.
Annars är det ett hårddisk problem där också. Typiskt har inte haft problem med
datorn annars, men igår från ingenstans fick den ryck med sina blå skärmar !

I vilket fall som helst blir det lugnt idag tack vare min dåliga hals. Jag ska
spela med QPR och träna hantlar innan man ser på hockey VM ikväll.

Jag ska ta mig en omgång med dammsugaren nu innan man tar sitt kaffe.
Det ska bli kalas gott medan man spelar, hihi.

Hoppas ni får en bra tisdag och håll utkik !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0